Rozstrzygnięcie konkursu
Dyrektor Kościerskiego Domu Kultury zaprasza do składania ofert na udostępnienie miejsca na sprzedaż napojów alkoholowych oraz gastronomii podczas imprezy: XXV Światowy Zjazd Kaszubów w dniu 06 lipca 2024 roku na parkingu przy Hotelu Gryf w Kościerzynie przy ulicy Ogrodowej.
WYNIKI KONKURSU:
pdf: wyniki - konkurs gastronomia 2024
............................................................................................................
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Dyrektor Kościerskiego Domu Kultury
im. Józefa Wybickiego
ul. Długa 31, 83-400 Kościerzyna
zaprasza do składania ofert
na udostępnienie miejsca na sprzedaż napojów alkoholowych
oraz gastronomii podczas imprezy:
XXV Światowy Zjazd Kaszubów w dniu 06 lipca 2024 roku na parkingu przy Hotelu Gryf w Kościerzynie przy ulicy Ogrodowej.
1. Powierzchnia przeznaczona do wydzierżawienia:
- Podczas imprezy łączna powierzchnia to min.1500 m2, max.2000 m2.
2. Zakres obowiązków oferenta.
- Oferent musi zapewnić:
- minimum 800 miejsc siedzących pod parasolami na terenie ogródka gastronomicznego podczas imprezy XXV Światowy Zjazd Kaszubów;
- Oferent musi zapewnić:
- minimum 15 szybkich nalewaków do piwa typu rollbar (ogółem liczy się
ilość urządzeń a nie ilość kranów na poszczególnych urządzeniach);
- czas sprzedaży napojów alkoholowych:
- podczas imprezy w godz. 13:00 – 22:30;
- zapewnienia bezpieczeństwa podczas korzystania ze stoiska gastronomicznego;
- zdobycia i okazania stosownego jednorazowego zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych uzyskanego od Gminy Miejskiej Kościerzyna;
- bezpiecznego i zgodnego z przepisami przyłącza energetycznego w wyznaczonym miejscu, w tym odpowiedniego kabla i wtyczek;
- przestrzegania wytycznych i obowiązków w zakresie żywienia i podawania żywności zgodnie z zaleceniami Sanepidu;
- oferent zobowiązuje się do bieżącego utrzymania czystości w granicach swojego obszaru wyłączności, jak również posprzątania tego terenu po imprezie.
3. Zakres obowiązków organizatora imprezy:
- Organizator zobowiązuje się do zapewnienia Oferentowi placu zgodnie z pkt. 1 niniejszego zaproszenia;
- utrzymanie czystości we wszystkich miejscach nieobjętych wyłącznością Oferenta w trakcie imprezy i po imprezie;
- zapewnienie programu artystycznego;
- odgrodzenia placu imprezy masowej, na którym obowiązuje zakaz podawania napojów alkoholowych w sposób trwały i zapewniający swobodną pracę Oferenta;
- zapewnienie ochrony imprezy.
4. Wysokość opłat z tytułu dzierżawy
Wywoławcza opłata z tytułu udostępnienia nieruchomości za dzień, w którym odbywa się impreza wynosi:
- 10.000,00 zł netto + 23% podatku VAT.
5. Termin i miejsce, w którym można zapoznać się z dodatkowymi warunkami konkursu.
Zainteresowani mogą zapoznać się z rozmieszczeniem terenu w dniach:od dnia 27 maja do dnia 31 maja 2024 roku w godzinach 9:00-14:00 po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się pod numerem telefonu: 508 150 688.
6. Termin i miejsce składania pisemnych ofert.
Oferty należy składać w sekretariacie KDK przy ul. Długiej 31 w Kościerzynie do dnia 06 czerwca 2024 roku do godziny 15:00, w trwale zamkniętych kopertach z napisem „Oferta gastronomiczna 2024”.
7. Pisemna oferta powinna zawierać.
- imię, nazwisko i adres Oferenta albo nazwę lub firmę oraz siedzibę, jeżeli Oferentem jest osoba prawna lub inny podmiot;
- datę sporządzenia oferty;
- oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami konkursu;
- oferowaną kwotę netto opłaty za udostępnienie terenu, przy czym nie może być ona niższa od stawki wywoławczej;
- oświadczenie o zapewnieniu wystarczającej ilości miejsc siedzących oraz wystarczającej liczbie nalewaków;
- prezentację zdjęć/folderów proponowanych stoisk gastronomicznych;
- przedstawienie pełnego asortymentu proponowanego do podawania na stoisku;
- opis stoiska – zagospodarowanie, rodzaje zabudowy, ilość miejsc siedzących, oświetlenie stoiska;
- aktualne pozwolenia wymagane w zakresie prowadzonej przez Oferenta działalności i zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, w tym na prowadzenie sprzedaży napojów alkoholowych;
- dane osoby upoważnionej do bieżących kontaktów z Organizatorem imprez.
8. Termin, warunki i miejsce otwarcia ofert.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07 czerwca 2024 r. o godz. 12:00 w sali nr 5, parter, Kościerski Dom Kultury, ul. Długa 31.
9. Wybór oferty.
Dyrektor Kościerskiego Domu Kultury weźmie pod uwagę poniższe kryteria wpływające na atrakcyjność oferty:
- zaproponowane warunki finansowe;
- różnorodność i atrakcyjność ogródka gastronomicznego.
- dodatkowe atrakcje , które może zaproponować Oferent.
10. Zastrzeżenia.
Organizator zastrzega sobie prawo do:
- odwołania konkursu bez podania przyczyny;
- zamknięcia konkursu bez wybrania którejkolwiek z ofert.
11. Zawarcie umowy dzierżawy.
Umowa zostanie zawarta w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia zamknięcia konkursu.
Dyrektor
Kościerskiego Domu Kultury
im. J. Wybickiego
Jan Dittrich
Kościerzyna, dnia 22 maja 2024 roku
Do pobrania i wydruku: jpg: strona 1, strona 2, strona 3
Do pobrania i wydruku: pdf oferta - gastronomia 2024